
فهرست مطالب
تبلیغات ویدئویی ؛ سلاح مخفی برندها!
1. چرا تبلیغات ویدئویی اینقدر تأثیرگذاره؟
ویدئوها حواس آدم رو به خودشون پرت میکنن؛ حالا چرا؟ چون تصاویر، صدا و حرکت رو با هم ترکیب میکنن. وقتی یه ویدئو جذاب ببینی، احتمال اینکه پیامش یادت بمونه خیلی خیلی بیشتره.
یه آمار جالب رو هم خوبه بدونی که : 80 درصد مردم بعد از دیدن یه ویدئوی تبلیغاتی تو تصمیم خریدشون معطف تر میشن!


2. انواع تبلیغات ویدئویی برای برندها
تیزرهای کوتاه: برای شبکههای اجتماعی.
ویدئوهای آموزشی: آموزش استفاده از محصولات.
ویدئوهای معرفی برند: داستان برندت رو بگو.
لایو و مصاحبهها: ارتباط مستقیم با مخاطبها.
ویدئوهای سرگرمکننده: ترکیب طنز با معرفی محصول.
البته نمیشه دسته بندی کرد ولی خب مهم ترین هاش که همیشه جواب داده ایناست!
3. چطور یه ویدئوی تبلیغاتی حرفهای بسازیم؟
هدف رو مشخص کن: بدون که میخوای مخاطب چه کاری انجام بده.
داستان جذاب داشته باش: یه قصه خوب همیشه جواب میده.
کیفیت مهمه: تصویر و صدای ویدئو باید حرفهای باشه.
مختصر و مفید باش: حوصله مخاطب کمتر از چیزی هست که فکر کنی!
انتشار هوشمندانه: ویدئوهاتو جایی پخش کن که بیشترین بازدید رو بگیره.


4. نتیجهگیری
تبلیغات ویدئویی نه فقط یه ابزار، بلکه یه سرمایهگذاری بزرگه. این سبک تبلیغ به برندها کمک میکنه که هم دیده بشن، هم تو ذهن مخاطب بمونن. پس همین حالا برنامهریزی کن و با یه ویدئوی جذاب، برندت رو به اوج برسون!
راستی! اینجارم ببین. ما برای برندهای زیادی ویدیوهای تبلیغاتی ساختیم. شاید ایده های خوبی پیدا کردی!