توتی فروتی

طراحی لوگوی توتی فروتی : وقتی میوه‌ها هم به دنیای برندینگ پا می‌گذارند!

تصور کنید یک روز صبح از خواب بیدار شدید و دیدید میوه‌ها تصمیم گرفته‌اند به دنیای مد وارد شوند. خب، این دقیقاً همان اتفاقی است که برای بازرگانی بنی عامریان افتاد! آنها تصمیم گرفتند به میوه‌ها شخصیت بدهند و یک برند شیک و مجلسی برایشان بسازند.خب ما هم دست به کار شدیم دیگه. حالا دیگه وقتی می‌گیم “توتی فروتی“، منظورمون فقط یک مشت میوه نیست. بلکه یک برند باکلاسه که احتمالاً میوه‌هاش کت و شلوار می‌پوشن و عینک آفتابی می‌زنن!