در این سری از مطالب سعی خواهیم کرد به صورت کوتاه و مختصر و در قالب چند نکته شما را با نحوه تبلیغات موثر و مطلوب آشنا کنیم. در قسمت قبل در مورد صداقت در تبلیغات صحبت کردیم. با ما همراه باشید.

مختصر اما مفید

همیشه خیلی از تبلیغ هارو می بینید که از تمام فضای تبلیغات (بخصوص در بیلبورد و تبلیغات چاپی) استفاده می کنن و ببینده کلاً گیج میشه که کدوم قسمتش رو ببینه و بخونه. (در نهایت هم اصلا منصرف میشه).
همیشه به این نکته توجه کنید که بیننده اینقدر فرصت نداره که آگهی ها و بخصوص بیلبورد های شما رو کامل بخونه، حالا اگه این بیلبورد توی اتوبان باشه که دیگه هیچی، ماشین ها با سرعت بالا از کنار بیلبوردتون رد میشن.

قبل از انجام تبلیغات بخوانید (قسمت دوم)

سعی کنید در تبلیغات خودتون (بخصوص محیطی) کاملاً مختصر کار کنید و تنها بر روی خصوصیت مهم محصول یا خدماتتون تمرکز کنید. البته به این موضوع توجه کنید که قراره کجا تبلیغتون نصب بشه. اگه قراره پشت یه چراغ قرمز طولانی تبلیغی رو نصب کنید می تونید اطلاعات بیشتری رو در تبلیغتون بگنجونید.

کانون تبلیغات مکعب (کیوبیکد)

برای این موضوع تکنیکی به نام White Space (فضای سفید) وجود داره که اشاره به این موضوع می کنه. معمولا برند های شناخته شده و معتبر در تبلیغات خودشون از این تکنیک خیلی استفاده می کنن. در این تکنیک حتما نیازی نیست از صفحه سفید استفاده بشه. منظور وجود صفحه ای یک رنگ و خلوته.

شما برند آینده هستید

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!