در این سری از مطالب سعی خواهیم کرد به صورت کوتاه و مختصر و در قالب چند نکته شما را با نحوه تبلیغات موثر و مطلوب آشنا کنیم. در قسمت های قبل در مورد صداقت ، مختصر بودن و خلاقیت تبلیغات صحبت کردیم. با ما همراه باشید.

اهمیت نوع تبلیغ

در آخر لازم دونستیم به این نکته هم اشاره کنیم که حتما قبل از اجرای تبلیغ به این موضوع دقت کنید که چه کانال تبلیغاتی مناسب معرفی محصول شماست، خیلی وقت ها صاحبان کسب و کار در موقعیت هایی تبلیغ می کنن که اصلا مناسب نبوده و تنها پول و سرمایه خودشون رو هدر میدن.

پیش از تبلیغات جامعه هدف و مشتریان بالقوه خودتون رو شناسایی کنید، و تحقیق کنید این جامعه هدف شما بیشتر کجا هستن و چه نوع تبلیغ رو بیشتر میبینن، (بیشتر تلویزیون می بینن یا رادیو گوش میدن، در شهر زیاد رانندگی می کنن یا اتوبان و …) با این بررسی می تونید بهترین تبلیغ رو انجام بدید. گاهی بعد از بررسی ها متوجه می شید که ارسال پیامک تبلیغاتی (بازاریابی پیامکی) با هزینه ی پایین خیلی تاثیر گذارتر از بیلبورد یا آگهی تلویزیونی هست.

کانون تبلیغات مکعب (کیوبیکد) پس فراموش نکنید که برای جامعه هدف خودتون تبلیغ کنید. نه چیز دیگه ای! حالا اگه شما صاحب یه کسب و کار هستین با همین چهار قانون ساده می تونید تبلیغات موثر و کاربردی تهیه کنید و بوسیله اون مشتری های بیشتری رو بسمت کسب و کار خودتون جلب کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!